środa, 12 czerwca 2013

Powrót do przeszłości ♥

 Jakiś czas temu na Blogu Natalki3472  powstał ten tag. Natalka3472 taguje wszystkich ...
Tak więc, z takiej racji postanowiłam zrobić ten tag :)
 No to już nie przedłużając zaczynajmy!

W którym roku się urodziłaś?
2000

Czy masz jakieś zdjęcia z dzieciństwa?
Mam... dużo. Ale nie będę wam ich pokazywać :]

Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfy i w ogóle lubiłam wszystkie bajki. Jeszcze była taka jedna fajna, ale jako małe dziecko nie znałam jej tytułu i jakoś nie mogłam go znaleźć xD

Kim chciałaś zostać za czasów pieluchowych?
Hm.... przedszkolanką i... pisarką xD

Jaka była twoja ulubiona zabawka?
 Lalki i ... pluszowy Kubuś Puchatek ^^

Jaka jest głupia a zarazem dziwna i śmieszna sytuacja z dzieciństwa ?
Hmm...  jak z koleżanką zjeżdżałyśmy po lodzie w rowie xD
Albo jak kiedyś byliśmy w sklepie i gdzieś się oddaliłam od taty. Potem znalazłam kogoś kto miał chyba to samo co my w koszyku i jeszcze winogrona to ja tak:
-Tato... kupiłeś winogrona? xD
Dużo tego było ;]

Ulubione zdjęcie ?
Wszystkie xD

Ulubiona piosenka z dzieciństwa ?
Nie miałam.

Opowiedz jakąś śmieszną sytuacje z dzieciństwa ?
Jak nocowałam u kuzynek i my nie chciałyśmy jeść barszczu białego (taki gęsty strasznie był) i wlewałyśmy drugiej kuzynce do talerza, a potem do garczka xD


To jush tyle :D
Taguje was wszystkich
Wklejajcie linki do tagu (jeśli go zrobiłyście) chętnie poczytam :D
 No i na koniec aby nie było pusto zdjęcie fajerwerek w simsach xD

2 komentarze:

  1. ciekawe pytania i odpowiedzi :) jakie fajne fajerwerki xdd *___*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Komentarz= więcej motywacji do pracy ♥
Obserwacja= obserwacja

Tylko w komentarzu zamieść link do swojego bloga

♥♥♥