poniedziałek, 29 lipca 2013

"Podziel się radością" i woda

  Hej :)
W tą sobotę byłam nad wodą(post o faktach pokazał się z automatycznych ^^) Byliśmy tam: Ja, mama, tata, brat i kuzyni z rodzicami, ale to w drugim samochodzie xD Pojechaliśmy o 12.

  Nad wodą było fajnie. Nawet się opaliłam. Ogólnie to cały czas siedziałam w wodzie. Potem poszliśmy wszyscy na pizzę. I ok. 18 wróciliśmy do domu. Potem poszliśmy do nich na ognisko i tak się w sumie skończył mój dzień xD

 
  W drodze powrotnej pojechaliśmy do sklepu. Ja, brat i kuzyni kupiliśmy sobie Coca.Cola zero z naszymi imionami. Pierwszy raz piję Coca. Cola zero. Nawet dobra jest =)

Dobra. Sorry, żę taki krótki post. Obiecałam sobie, że będę się starała dodawać posty co dwa dni :]

 Piszcie co chcecie przeczytać na blogu ^^

5 komentarzy:

  1. nie przepadam za coca cola zero ;/ juz wole ta normalna, wszedzie pelno chemii wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham t a cole <3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny dzien... tez bym polezala nad wodą...
    a jakos sie nie zanosi...

    obserwuje :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!:*
    Zapraszam do siebie!:)
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mniee :)
    http://ewelinaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz= więcej motywacji do pracy ♥
Obserwacja= obserwacja

Tylko w komentarzu zamieść link do swojego bloga

♥♥♥